Kerstvakantie activiteiten

ONLINE SCHAAKLES DINSDAG 29 DECEMBER
Omdat veel mensen thuis zitten in de kerstvakantie hebben we namens de club een cadeau voor onze enthousiaste senioren. Aanstaande dinsdag 29 december organiseren we namelijk een online schaakles. De lessen zijn leuk voor alle seniorenleden die nog geen stap 6 hebben gedaan of het al weer zijn vergeten en voor de oudere jeugdspelers.

Programma:
19.30 - 20.30  Opening & stukactiviteit door Arno Middelkoop
20.45 - 21.45  Sterke velden en pionnen door Rogier Zoun

Geef je op voor een van de onderdelen of anders beide. Er zit tussen de sessies een korte pauze gepland. Na het inschrijven ontvang je van mij een link voor Teams (een online programma waarmee we een scherm kunnen delen). Het is altijd mogelijk om teams via een internetbrowser als 'Gast' te openen.

SNELSCHAAKARENA WOENSDAG 30 DECEMBER
Daarnaast hebben we op Woensdag 30 december een online snelschaakavond voor de liefhebbers. Zoals altijd hoef je niet de volledige 2 uur vol te maken en kan je zelf bepalen wanneer je begint met een partij.

Snelschaak Arena
Van 19.30 tot 21.30 (Let op eerdere tijd)
Tempo: 3 min + 2 sec
Link: https://www.chess.com/live#r=830993

Iedereen is welkom tijdens de snelschaakarena. Nodig vooral ook andere mensen uit die het leuk vinden om een keer online mee te schaken. Omdat het vakantie is, is het ook leuk voor jeugdleden om mee te doen. Wij adviseren vanaf stap 3, je speelt namelijk met senioren. Nog geen account op chess.com of nog geen lid van de online club? Laat het even weten, binnen een paar klikken kan je mee doen.