Posten Artikel

Stap 1: Log in met je account

Helemaal onderaan de website is het mogelijk om in te loggen met je account. Vul hier je gebruiksnaam en wachtwoord in. Het is mogelijk om aan te vinken dat je altijd standaard aangemeld wil zijn. Doordat je bent aangemeld kan je artikelen op de website posten en heb je toegang tot de ledenpagina. Bovenaan de website verschijnt een balk waarmee je bewerkingen kan toepassen.

Stap 2: Ga naar New en klik op Post

Wanneer je bent ingelogd zie je bovenaan de website een menubalk. Ga daarin naar New en klik op Post. Mogelijk zie je ook nog andere opties in de balk. Dit hangt af van welke bevoegdheden je hebt op de website. Alle personen met een account hebben minimaal de bevoegdheid om een post te plaatsen.

Stap 3: Maak je Post

Als het goed is ben je op de onderstaande pagina terecht gekomen. Hier kan je een eigen post aanmaken. Wil je weer terug naar de hoofdwebsite. Klik dan linksboven op 'Schaakvereniging Botwinnik'. Als je klaar bent om je artikel af te ronden, druk dan op Publish. Lees hieronder nog een aantal tips.

Aanvragen account
Stuur een mail naar

webmaster@svbotwinnik.nl

Aantal Tips

Categorie toevoegen

Het is mogelijk om een categorie toe te voegen aan je post. Onderaan de website kunnen gebruikers op deze categorieën filteren. Daarnaast worden op de jeugdpagina en de seniorenpagina alleen de laatste berichten getoond van deze categorieën. Dit geldt ook voor de verslagen van de externe teams.

Sidebar aanpassen

Bij een post wordt altijd aan de rechterkant de standaard sidebar getoond en aan de linkerkant de afbeelding die je hebt toegevoegd. Wanneer je dit niet wil zien, kan je bij attributes deze setting veranderen. Hier kan je kiezen voor 'No Sidebar' of 'Fullwidth'.

Afbeelding toevoegen

Voeg een afbeelding toe aan je post. Deze afbeelding wordt linksboven op de pagina getoond en ook als icon op de hoofdpagina bij je bericht. Wanneer je niks toevoegt, blijft dit leeg. We vragen iedereen wel om een afbeelding toe te voegen, dit staat namelijk mooier op de hoofdpagina. Je kan een afbeelding kiezen die al een keer op de website is gezet of een nieuwe uploaden vanuit je eigen bestanden.