Kampioenen zijn bekend!

Sinds twee weken terug zijn alle drie de kampioenen bekend! Tijdens de rapid finale werd ook de partij Arno – Merlijn gespeeld in de kampioensgroep en dat bepaalde meteen het clubkampioenschap.

Clubkampioen ’23/’24: Rogier Zoun

Met een overweldigende 6/6 was Rogier typisch genoeg nog geen kampioen omdat Merlijn nog wedstrijden moest inhalen. Die had wel de taak alles te winnen en verloor van Arno, waardoor Rogier, een dag voor zijn bruiloft, officieel kampioen werd. Wint Rogier van Merlijn dan is het met 100% en dan moet ik even terug in de archieven of dat überhaupt wel een keer gebeurd is.

Snelschaakkampioen ’23/’24: Arno van der Lubben

Arno won volgens mij beiden avonden (heb per ongeluk de eerste avond overschreven met cyclus 4 zie ik nu) met 9/9, en was ook oppermachtig in de finale met 9/10!

Rapidkampioen ’23/’24: Yde van Deutekom

De ex-clubkampioen had in de kampioensgroep even tijd nodig op stoom te komen: wordt mogelijk daar nog 3e, maar nam de vorm wel mee naar de finale en won die vrij overtuigend met 4,5/5!

Kampioenen, gefeliciteerd!