Nieuwe clubkleding!!

Als bestuur zijn we erg blij dat we jullie een leuke clubactie kunnen voorleggen, namelijk nieuwe Botwinnik clubkleding!

Wil jij een nieuw T-shirt, hoodie, sweater, polo of overhemd, dan is dit je kans. En voor het nieuwe design is ook ons clublogo in een nieuw jasje gestoken!
In de bijlage vinden jullie de voorbeelden van de kleding inclusief prijzen en maten. Donderdag zal een voorbeeld van het shirt en hoodie aanwezig zijn op de club.

Maar dat is niet alles! Omdat wij iedereen de kans willen bieden om in het volgende seizoen tijdens de externe wedstrijden in ons clubtenue te zitten, hebben we een eenmalige actie.
Alle leden krijgen 10 euro korting bij de aankoop van het eerste item. Op deze manier willen wij jullie als bestuur bedanken voor het lidmaatschap van onze mooie club.

Heb je interesse in één of meer artikelen, geef dan je maat door vóór 8-6-2024. Dan gaan wij een grote bestelling plaatsen.

Kijk hier via de link naar alle opties en maten: Clubkleding Botwinnik 2024