Grand Prix cyclus (jeugd)

Dit seizoen wil ik de Grand Prix cyclus iets meer gaan promoten! De eerstvolgende is op 15 oktober (volgende week zaterdag) bij SHTV, op het Hofstad Mavo te Den Haag. Details staan als het goed is op de mail bij de jeugdleden. De volgende is de GP in Zoetermeer!
De Grand Prix in het algemeen:
  1. Je zit in een groep van zes spelers van ongeveer dezelfde sterkte, en de top drie wint een prijs!
  2. Over de gehele middag speel je vijf rondes tegen wisselende tegenstanders.
  3. In lagere groepen speel je per ronde 2x zonder klok, hogere groepen 1x met klok.
  4. Je speelt een keer niet tegen clubgenoten! Dat kan uiteraard wel, als ze ook meedoen aan het toernooi, maar de kans is klein!
Vervoer en kosten is wel op eigen initiatief: ik volg de aanmeldlijst en kan evt. ervoor zorgen dat ouders gezamenlijk vervoer regelen als dat nodig is.
Aanmelden kan online op de aanmeldpagina. Dit is dezelfde voor elke Grand Prix, dus sla de link op! De aanmelding kan ik ook doen, mochten er problemen zijn met het KNSB nummer en sterkte bv. Op dit moment zijn er voor 15 oktober nog ~20 plaatsen, dus ben er wel snel bij!