HSB organiseert online PK’s jeugd

Elk jaar hebben we de persoonlijk kampioenschappen voor de jeugd. Door corona kan dit helaas dit jaar niet fysiek doorgaan en daarom wordt het toernooi nu online georganiseerd. Op Tornelo.com, deelname is GRATIS!

Zondag 28 maart PJK D (Geboren in of na 2009)
Zaterdag 17 april PJK FGH (Geboren in of na 2012)
Zaterdag 24 april PJK E (Geboren in of na 2011)
PJK C (Geb. 2007) wordt eenmalig landelijk georganiseerd op
10 april, doe navraag bij je jeugdleider of die van de HSB.

De D en E beginnen om 12:00, de FGH om 13:00. Partijen zijn
afgelopen voor 17:00

Tijdens het persoonlijk kampioenschap speel je tegen andere HSB spelers uit jouw leeftijdscategorie. De beste spelers kunnen zich plaatsen voor het Nederlands Kampioenschap. Vind je het leuk om mee te doen, neem dan contact op met de jeugdleider jeugdleider@svbotwinnik.nl

Tornelo is een online schaakprogramma waarbij spelers elkaar kunnen zien tijdens het spelen van een partij. Daarnaast kan ook een wedstrijdleider meekijken met de partijen en zodoende ingrijpen tijdens een wedstrijd. Door middel van software wordt er ook gekeken of je niet aan het valsspelen bent.

Vind je het dus leuk om weer eens een toernooi te schaken, geef je dan op!

De volledige uitleg, hoe je moet aanmelden en de informatie over Tornelo is hier te vinden.